Tuesday, September 13, 2011

Selamat Hari Jadi Siddiq - 11 tahun

Assalamualaikum & selamat sejahtera.....lama tak bersua dalam halaman blog ni. Harap tak terlewat untuk mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI. Alhamdulillah banyak perkara suka & duka berlaku selama dua bulan yang lepas, yang baik jadikan teladan & tidak baik jadikan sempadan. Bulan Ramadhan dah 2 minggu meninggalkan kita & semoga Allah mempertemukan kita lagi pada Ramadhan yang akan datang.....semoga panjang umur & murah rezeki ya....insya Allah.

Kali ni cuma nak upload gambar anak ketiga saya Muhammad Siddiq Uthman yang menyambut hari lahirnya ke 11 pada 13 Jun 2011.....kali ini uminya buat Kek Cheese Oreo (baked). Resipinya diperolehi dari kelas bersama Chef Rashid Hassan pada Jun lepas. Alhamdulillah anak suka sangat walaupun tak sempat nak deko fresh cream. Bawahnya lapisan coklat bersama crushed oreo tanpa dibuang creamnya....
....belum sempat nak letak kek atas cake board...takpe janji gambar diambil untuk kenangan. Mudahan Siddiq menjadi anak yang soleh, bijaksana & memiliki akhlak yang baik...insya Allah.

1 comment: