Friday, April 9, 2010

Promosi Kek Lapis Sarawak & Bingka Cheese

3 biji Kek Lapis Ice Cream Soda & 1 biji Kek Lapis Horlicks/Milo
Paket kecil adalah Bingka Cheese untuk promosi

9 biji Bingka Cheese

Alhamdulillah, sejak promosi Kek Lapis Sarawak dibuat pada awal Mac lalu telah mendapat sambutan di kalangan warga kerja pejabat suami. Di antara yang "popular" ialah Kek Lapis Ice Cream Soda. Saya difahamkan dari Kak Ani (http://ainidelightsandsweets.blogspot.com/) dan rakan baik saya Ayudi (yg empunya resipi Bingka Cheese)yang esen icecream soda, salah satu perisa dalam kek ini sukar didapati di Semenanjung, so beliau minta saya poslajukan pada hari Isnin lalu. Pada masa yang sama saya amat bersyukur ke hadrat Illahi, warga Sabah amat menggemari Kek Lapis Sarawak. Terima kasih di atas tempahan anda.

Sesiapa yang ingin menempah Kek Lapis Sarawak atau kek lain tertera di blog KEK WARISAN BONDA, boleh menghubungi saya di talian 016-5790871. Untuk maklumat lanjut mengenai harga & cara penghantaran boleh juga emel saya neenahapiza@yahoo.com.

Berita baik juga ditujukan kepada warga yang tinggal di kawasan Putatan, Lok Kawi, Kota Kinabalu, Lintas, Penampang (sebelum Shell ke Tambunan) tempahan dikecualikan dari caj pengangkutan atau boleh mengambil sendiri di pick-up points seperti berikut:

GIANT SUPERMARKET, PUTATAN

SERVAY HYPERMARKET, PUTATAN

WAWASAN PLAZA, KOTA KINABALU &

CENTREPOINT, KOTA KINABALU


Jadi tunggu apa lagi, order le.......

No comments:

Post a Comment