Thursday, May 13, 2010

My New Kitchen Friend



Ya....inilah sahabat baru saya (taklah terlalu baru), yang telah dibeli semasa bercuti di Sarawak tahun lepas....OVEN KEK LAPIS(Tinggi - 28", Panjang - 28", Lebar - 22"). Dah terlalu minat dalam pembuatan kek lapis ni & same time nak expand business, tutup sebelah mata je & inilah dia...oven kek lapis (oven serikin) yang sering hangat diperkatakan oleh ramai sifu2...sila rujuk http://keklapis.com/, http://dayangkek.blogspot.com/, http://resipinorainiblogspot.com/ just to name a few.


Sebenarnya, dalam pembikinan kek lapis ni, oven letrik (ada api atas & bawah) sudah pun memadai. Walaubagaimanapun, sekiranya anda nak perkembangkan perniagaan, pilihan untuk memilikinya mungkin boleh dipertimbangkan. Sekali lagi pilihan adalah dalam tangan anda sendiri.

KEISTIMEWAANNYA :

  • Boleh menghasilkan 4 biji kek lapis menggunakan loyang 9" x 9" sekaligus.

  • Menggunakan gas sebagai bahan bakar, amat sesuai sekiranya anda perlu buat kek lapis banyak2.

  • Time saving - oleh kerana oven ni boleh bakar 4 kek lapis sekaligus contohnya dalam masa 2 jam, oven biasa hanya mampu 1 biji dalam masa yang sama.

Untuk makluman rakan-rakan blog saya atau sesiapa sahaja promosi yang saya buat adalah oven saiz kecil sahaja (2 loyang atas & 2 loyang bawah). Bezanya oven ni dgn yg saiz besar hanyalah dari sudut lebarnya sahaja. Sekiranya ada permintaan untuk oven saiz besar, akan dipertimbangkan untuk masa akan datang. Untuk tempahan pesanan, sila hubungi saya atau sms 016-5790871 untuk maklumat selanjutnya atau emel neenahapiza@yahoo.com

CEPAT....CEPAT....FIRST COME FIRST SERVE....BERBALOI

HAPPY BAKING TO ALL....

No comments:

Post a Comment