Saturday, January 1, 2011

Kek Ulangtahun Perkahwinan

Kek Lobak Merah Walnut (Cream Cheese Frosting)

cream cheese frosting diberi 2 warna, oren & warna asal

Inilah kali pertama buat kek anniversary perkahwinan untuk diri sendiri selepas 14 tahun ye...alhamdulillah. Semoga Allah sentiasa menjaga hubungan kami berdua, sentiasa harmoni dalam melayari bahtera rumahtangga hingga akhir hayat, dikurniakan anak2 yang soleh solehhah, sentiasa dikurniakan kesihatan & rezeki yang berpanjangan...amin. Balik pada kek,nilah 1st time buat walnut carrot cake with cream cheese frosting, resipinya boleh jenguk link sahabat yg pernah tinggal sama di Putatan, Maria namanya (http://salamdariborneo.blogspot.com). Menurut Maria, kek ni adalah sangat popular di kalangan rakannya. Ya......memang sedap. Resipinya akan disiarkan kemudian setelah mendapat kebenaran tuanpunya ya. Thank you Maria.
Walaupun belum mahir lagi buat kek ni, saya amat gembira that my husband & children teramatlah suka dengan rasanya yang sedap. Sekurang2nya saya amat bersyukur dapat buat sesuatu untuk anniversary kami, alhamdulillah.

2 comments:

  1. happy wedding anniversary.salam ziarah dan salam kenal dr saya di helsinki,saya follow n link yer...jemput singgah my blog..:)

    ReplyDelete
  2. Thank you Nieza. Salam perkenalan. Insya Allah saya akan ziarah blog Nieza.

    ReplyDelete